Co byste mohli zkusit na Prima Cool TV

Od prvního dubna má začít vysílat Prima Cool. TV moc nesleduji, ale díval jsem se do jejich programu a zkusím vám sepsat to, co už jsem viděl a zdálo se mi docela dobré. Samozřejmě každý máme jiný vkus, takže co se líbí mě, nemusí nadchnout vás. Já doporučuji zkusit:

  • Futurama
  • Brainiac
  • Eureka
  • Top Gear
  • Big Bang Theory
  • Heroes
  • My name is Earl

Poslední tři nasadí asi až někdy později. V programu na první týden nejsou.

Vlastnosti: , ,

Napsat komentář

