Jak ukovat železnou košili

Jelikož pořád nemůžu rozběhnout své psaní tak, jak bych chtěl, rozhodnul jsem se uplatnit na sebe fintu. Násilím si vytvořit zvyk. Zvyk napsat každý den nějaký text sem. Minimální doba pro vytvoření zvyku je prý zhruba měsíc. Já bych chtěl vydržet rok. Sem tam přestávka, takže řekněme 300 příspěvků. Pravidla jsou zhruba taková. Každý den sem něco napsat. Je jedno, že to bude hrozná kravina. Důležité je vytvořit zvyk psát. Kvalita se do jisté míry dostaví tím, že se postupně „vypíšu“. Jako úspěch se počítá i nějaká výraznější editace předchozího příspěvku. Předpokládám, že některé příspěvky budou úplně na sílu psané bez nadšení a bez něčeho zajímavého ke sdělení. Ale někdy se poštěstí, že budu mít co říct a k takovým tematům se možná budu chtít i vracet a doplňovat je a pilovat, takže to budu počítat jako úspěch také. Abych to nemohl moc ojebávat, dám si limit minimální délky nového příspěvku 100 slov. Tenhle jich má podle wordpressu 160.

(Den č. 001. Příspěvek č. 001.)

4 odpovědí to “Jak ukovat železnou košili”

  1. drzim palce Says:

    drzim palec, at se dari. kdysi jsem hodne psal, jak jsem prestal, chybelo mi to. pak jsem se dostal do stavu, ze nemam potrebu psat, ale chtel bych a uz to az tak nejde. takze se taky obcas nutim a neco sepisu, lec v tom nemam system. psanim clovek piluje i dalsi veci. jsem zvedav na den 002

  2. strplen Says:

    To zní jako popis toho stavu co mám i já.

  3. Bob Says:

    Hodne zdaru! Vytanula mi pri cetbe tveho zameru kniha Raye Beadburyho – Zen a umeni psat, takovy jeho pruvodce pro zacinajici autory… neprekvapilo by mne, pokud jiz znas, jinak doporucuji. Tak pis, pis, sokoliku!

  4. strplen Says:

    K Bradburymu se ted objevilo tohle nerdovske pop video.

    Tebou zminovanou knihu neznam. Zkusim sehnat.

Napsat komentář

