Bar Tab

Další plugin pro firefox. Patřím k těm kdo mají ve zvyku naotevírat si při čtení článku odkazy na dalších záložkách „na později“. Jak známo ono později málokdy nastane a naotevírané taby zpomalují firefox. Hlavně jeho start. Řešením je Bar Tab.

Tento doplněk umožňuje určit které záložky se mají plně nahrát hned a které nahrát až po kliknutí na ně.

Po spuštění firefoxu mám tedy většinu záložek šedivých. Obsahují jen název příslušné stránky, ale samotná stránka se nenahraje, dokud na záložku nekliknu. Po startu tedy můj firefox natáhne jen asi pět stránek, které mám označené jako vždy nahrávat (nyx, gmail, google reader…), to trvá jen chvilku a zbytek záložek čeká na klik.

Plugin umí například i „unloadovat“ stránky po nějaké době nečinnosti, apod.

(Den č. 011. Příspěvek č. 005.)

Myslel jsem, že dnes sepíšu recenzi na white collar a vůbec se mi nechtělo. Horko těžko jsem zplodil alespoň to o tom pluginu.

Ale to přece musím dopsat. Ne, že zase postupně zašantročím poznámky, pak smažu i natípané fotky a z článku nebude nic. Musím z toho vyždímat alespoň něco jako byli ti transformers.

Napsat komentář

